ett Nytänkande Serviceföretag
Iscella Servicecenter i Vällingby, Stockholm startades upp i början av 2022 som ett nytänkande serviceföretag för privatpersoner, företag och organisationer.
Iscella servicecenter har ansvarsförsäkring och garanti på våra tjänster & våra anställda har pensionsavtal hos FORA och kollektivavtal hos Fastighetsförbundet
Vi är stolta över städyrket och har som mål att se nöjda och glada kunder.
Iscella servicecenter erbjuder olika sorters hemservice och servicetjänster för privatpersoner och företag. Självklart är vi godkända för RUT & ROT-AVDRAG
Inget uppdrag är för stort eller för litet för oss.
hemstädning flyttstädning storstädning fönsterputs
OMDÖMEN





Städservice & Servicetjänster
Att anlita ett professionellt städföretag kan vara mycket hjälpsamt.
De kommer att rengöra ditt hem korrekt och spara dig tid och ansträngning. Ett bra städteam tar hand om allting snabbt och löser alla problem de stöter på. Du kan lita på att de utför ett bra jobb så att du kan fokusera på dina egna saker. Oavsett om du behöver en grundlig rengöring för hela ditt hem eller din arbetsplats, kan de hjälpa till.
policy
MILJÖ
- Vi använder enbart miljömärkta rengöringsmedel.
- I den mån det går åker vår personal med kollektivtrafik till våra kunder.
- Vi gör större inköp för att undvika resor till och från leverantörer.
- Vi tvättar själva våra trasor och golvmoppar och återanvänder.
- All personal får utbildning i hur man doserar medel vid städning.
- Vi köper refiller till våra medel istället för många små flaskor.
- De trasor och golvmoppar vi använder håller hög kvalité och tål att tvättas.
- Vi sorterar sopor innan vi slänger i återvinningen.
- Våra bilar är moderna och används sparsamt.
KVALITÉ
För oss är det viktigt att våra kunder är nöjda med de tjänster vi utför.
- Vi använder enbart miljömärkta rengöringsmedel.
- Vi utbildar all personal innan de skickas ut i arbete.
- Tillsammans med kunden gör vi kvalitetskontroller med jämna mellanrum. Vi följer INSTA 800 standard vid kontroller.
- Personalen har alltid en checklista för att inte missa något i arbetet.
- Vi erbjuder alla våra kunder 24 timmars garanti vilket innebär att man som kund kan lämna in en synpunkt på våra tjänster inom 24 timmar och efter kontroll få eventuella brister åtgärdade.
Certifikat & AVTAL

Ansvarsförsäkring Sak & personskada
Vi har en heltäckande ansvarsförsäkring hos Svedea. Skulle något olyckligt hända under arbetet i ditt hem/lokal så täcker vår försäkring eventuella kostnader som uppstår.
Att du som kund ska känna dig trygg med vår arbete är en hög prioritet för oss.

Fastighetsförbundets kollektivavtal
Bildades 1936 och organiserar främst lokalvårdare och fastighetsskötare hos privata städfirmor eller olika fastighetsägare.
Avtalet omfattar städningsarbete och därmed sammanhängande servicearbeten som utförs av städentreprenadföretag.

UC Silver Kreditvärdighet 2023
Företaget bedöms ha god kreditvärdighet.
99,26 – 99,76 % sannolikhet till överlevnad enligt UC.
Skicka en förfrågan
Det är bättre att vara säker än att ångra sig!
Kontakta oss idag för att få ett kostnadsfritt och förutsättningslöst prisförslag på det serviceuppdrag ni behöver hjälp med, med chans att boka städservice och uppleva skillnaden som professionella städtjänster kan göra!
Fyll i en offertförfrågan
priser
Våra priser
Våra priser baseras på vald tjänst samt respektive objekts storlek. Skicka oss en offert förfrågan med tydlig beskrivning för ett rättvis prisförslag.
rutavdrag
Få 50% rabatt på våra privata tjänster av hög kvalitet.
Vi tar hand om allt pappersarbete för att ansöka om rutavdraget i ditt namn, vilket ger dig maximalt avdrag. Kontakta oss nu för mer information om detta superbesparande erbjudande.
Betalning
20 dagar efter fakturans utställande. Vid försenad betalning kan påminnelse- och förseningsavgifter
tillkomma.
Allmänna villkor
Dessa allmänna villkor gäller mellan servicegivaren, Iscella Servicecenter AB, och angiven kund, servicetagaren.
AVTALSPERIOD
Parterna kommer genom accepterande av detta avtal överens om att servicegivaren, ska utföra ett tidigare (Genom offert & Avtal) specificerat uppdrag hos servicetagaren.
PRIS & BETALNING
Fakturering sker efter avslutad och godkänt uppdrag. Betalningsvillkor: 20 dagar netto efter fakturans utställande. Vid försenad betalning kan påminnelse- och förseningsavgifter tillkomma.
Servicegivaren ansöker om avdrag ROT/RUT hos Skatteverket efter att servicetagaren betalat sin faktura.
FEL I TJÄNSTEN
I de fall tjänsten inte stämmer överens med vad som parterna kommit överens om ska servicegivaren meddelas senast 24 timmar efter städningen slutförts. Servicetagaren ska i första hand ha rätt att avhjälpa felet. Om detta inte är möjligt eller inte kan göras inom skälig tid kan i stället prisavdrag bli aktuellt. Rör det som om en skada som orakats av servicegivaren kan servicetagaren slutligen kräva skadestånd
Servicegivaren ska följa allmänna reklamationsnämndens rekommendationer. Kan parterna ändå inte komma överres ska tvist lösas i allmän domstol med tingsrätten som första instans.
AVTALSBROTT
Bryter någon part mot villkoren i detta avtal och avvikelsen är av väsentlig betydelse för motparten får avtalet sägas upp med omedelbar verkan. Vad som precis föreskrivits gäller förutsätt att rättelse inte vidtagits inom 14 dagar från att meddelade om uppsägning lämnats.
AVBOKNING
Önskar servicetagaren avboka städningen i enlighet med detta avtal ska det göras senast 24h i förväg.
Görs avbokningen för sent debiteras servicetagaren fullt pris. Avbokning kan göras via E-post eller att lämna meddelande i servicegivarens växel, 08 695 69 50